Income tambahan dari rumah buat mereka yang selalu sesak tengah bulan

Income tambahan dari rumah buat mereka yang selalu sesak tengah bulan.

Assalammualaikum wbt.

Siapa ada masalah ni...masalah dapat gaji, tak sampai 12 jam, gaji dah tinggal separuh..dan lebih teruk lagi, bukannya separuh, SUKU PUN TAK SAMPAI!

sakit kepala, garu kepala, darah naik. Mula la nak gaduh laki bini. Hehehe..Ingat Ana tak tahu ke..Ana tahu laaaa..Ana dulu baru kerja macam ni laaa..

>> Income tambahan dari rumah buat mereka yang selalu sesak tengah bulan <<

Tapi tahu tak korangs korang semua, sekiranya korang berShaklee dengan aktif, Bonus Shaklee dibayar di pertengahan bulan?

BENAR....PERTENGAHAN BULAN..14 hari bulan setiap bulan. 



 Baca lagi : Income tambahan dari rumah buat mereka yang selalu sesak tengah bulan.

KENAPA BAGUS PERTENGAHAN BULAN?

❤️ Ia ibarat talian hayat buat anda. Tengah bulan, tengah sesak-sesak. Ada gaji masuk bank. Fuhh..Legaaaa

Nak ke tanak? Bonus Shaklee boleh ribu riban tau...Ratus riban pun boleh kalau nak..

" Saya nakkk..TAPI...."

Dah dah..cuba buang tapi tapi tu..Ingat orang berjaya tu dieorang layan ke segala tapi tapi?

Nak tanpa berTAPI wassap Ana k..

 


No comments:

Post a Comment