Masalah Keputihan Yang Mengganggu Wanita

Assalammualaikum wbt.

 

Ana cuma nak share pengalaman Kak
Zam dengan masalah keputihan dia.

Setelah dia amalkan Vivix dan GLA, Alhamdulillah, keputihan dia hilang dan tak keluar lagi walaupun dia terkinja-kinja
zumba..

Seronok dengar..

Psssst.. Ana pun nak share sesuatu.. Lepas bersalin anak kedua aritu teruk juga kentut faraj Ana..

Walaupun anak dah 5 bulan, tetap juga ada kentut faraj..Tapi syukurr..alhamdulillah..asbab makan vivix kentut faraj Ana dah berkurangan sangat...

Kalau rak susah weii..Nak solat bila naik dari ruku' ke keluar angin dari depan tu..Asyik terbatal je solat..sobs sobs..

Jom la amalkan Vivix korang.. 
Vivix ni bukan je jus anti-penuaan kulit..Tapi berdasarkan Landmark Study No. 2 (Telomere study) ia mampu menembusi hingga ke dalam DNA sel, untuk memastikan sel badan kita sihat. InsyaAllah...

Nak dapatkan Vivix?
Whatapps Ana di:


#CODKuantan
#PostageSeluruhMalaysia
 

No comments:

Post a Comment