Siapakah Saintis Shaklee?

Assalammualaikum wbt.

 

Bulan 2 ni Saintis Shaklee Dr. Bruce Daggy nak datang Malaysia jumpa pengguna Shaklee.

Kalau nak tahu Ahli Saintis Shaklee bukanlah calang-calang orangnya.

Mereka bukan lah ahli saintis Shaklee semata-mata, tapi sebelum join Shaklee mereka dah pernah menjadi ketua dalam beberapa company besar lain.

Dan ada hasil kajian mereka tu dah pun dipatenkan. Pengalaman mereka sangatlah luas dalam ilmu nutrisi, supplement dan juga merawat penyakit dengan supplement.

Meh tengok biodata Dr Bruce Daggy kat sini.

http://buff.ly/2jNfyqa

Ada yang nak ikot Ana g Sunway tak bulan depan? 200 seats je ni..Super Limited.


#RamaiBeraturNakBeliTiketNi

 

No comments:

Post a Comment