Vivix Membantu Pesakit Kanser

Buka minda dan lapangkan dada sebelum tengok video pada link di bawah ni.


Kehadiran penjual-penjual supplement Shaklee bukanlah untuk melawan dokter atau menghasut pesakit supaya tak payah lah jumpa dokter, makan supplement je dah konfem sihat..

Bukan macam tu..Matlamat Shaklee adalah untuk educate orang ramai perihal supplement dan kepentingannya dalam meningkatkan kesihatan.

Shaklee juga nak orang ramai, lebih bijak dalam memilih apa juga sebarang makanan tambahan untuk diambil sama ada untuk kesihatan, kecantikkan atau ingin bantuan dalam menyelesaikan masalah kesihatan termasuklah yang kronik seperti kanser, sakit jantung dan kencing manis, mahupun sakit-sakit biasa seperti sembelit.

Supplement bukan bertujuan untuk merawat. Sebab tu ia tidak digunakan dihospital. Ia membantu proses rawatan dan juga nak meningkatkan lagi kesihatan selepas rawatan dari hospital.

Nak makan supplement pun kena ada ilmu. Jangan semborono je. Mesti consult pada orang yang belajar pasal nutrisi.

Saksikan video tersebut, (dulu pengguna sekarang dah jadi pengedar Shaklee juga) yang anaknya dah pun bebas kanser yang pada mulanya diberitahu dokter mempunyai 50-50 harapan. Alhamdulillah, semuanya atas izin Allah juga..

#VivixEffect

Hubungi Ana untuk dapatkan Shaklee Vivix

No comments:

Post a Comment