Asal-Usul Vivix - Benarkah Vivix Eksklusif?

Assalammualaikum wbt...

 

Kepada yang tak tahu pada tahun ni trip Shaklee membawa pengedar-pengedar Shaklee yang layak ke Jepun. Mereka dah nak dekat seminggu pun kat sana dan aktiviti mereka semua mereka kongsi,an kepada kami yang tertinggal ni..😜

Macam-macam aktiviti dieorang kat sana, dan yang bestnya semua ditanggung oleh Shaklee. Free trip tu uolls. Hihi. Semalam kakak-kakak kat Jepun sana tu dapat dengar cerita asal-usul nutriferon. Prof Yasuhiko Kojima tu orang pertama yang jumpa interferon. Sebelum saintis barat lagi. Dan rupanya nutriferon tu di cipta sebab masa tu Prof Yasuhiko Kojima tengah pikir camana nak selesaikan masalah demam campak yang banyak sangat tu. Nak tahu lagi pasal Professor Yasuhiko Kojima boleh tekan kat SINI ye.

Begitulah produk Shaklee, kebanyakkannya ada background sendiri. Shaklee buat supplement tu mesti ada sebab. Dan sudah tentu lah mereka buat kajian dengan teliti baru pasarkan semua supplement tu. Tapikan, arini Ana bukan nak cerita pasal Nutriferon. Ana nak citer pasal Vivix. Background Vivix. Dan kenapa Vivix ni begitu premium. Hihi

Al-kisahnya pakar-pakar pemakanan ni perasan orang - orang Perancis ni kebanyakkannya ramai yang awet muda. Awet muda tu bukan lah sekadar cantik, tapi dah tua pun masih kuat. Masih bertenaga. Masih berbisa. Lepas tu pakar-pakar ni perasan. Eh eh.. orang Perancis ni suka minum WAIN MERAH la. dieorang selalu sangat minum wain tu. Jadi dorang terpikir la nak tengok, apa ada dalam wain merah tu? Apsal macam baguss je..macam cantikkk je..macam comel jeww..☺️

Setelah ditilik-tilik, rupanya dalam wain merah tu ade compound namanya RESVERATROL. Compound ni ada macam-macam khasiat uolss. Dia bukan sekadar awek muda luaran. Sampai ke sel-sel dia mudakan. Dorang buat eksperimen sana sini. Macam-macam gaya eksperimen ada. Dan antara kehebatan resveratrol ini ;

👉🏻 menurunkan paras gula dalam darah.
👉🏻 menurunkan kolesterol.
👉🏻 menurunkan tekanan darah.
👉🏻 memberi tenaga kepada sel-sel badan ( menambah jumlah mitokondria)
👉🏻 merencatkan sel-sel tak sihat (contoh sel kanser)
👉🏻 antioksidan yang tinggi 

dan macam-macam lagi lah. ( tak caya korang boleh google ye : resveratrol benefits)

image: google 

Tapi tapi.. wain merah tinggi alkohol. Alkohol tak bagus juga nak minum hari-hari. Menyebabkan ketagihan. Kita orang islam apetah lagi kan. Mane boleh minum. HAROMMMM..

So saintis Shaklee ni buat jugak. Satu lagi pati Resveraterol. Supaya semua orang boleh amalkan tanpa was-was. Apa dorang jumpa?..Resveratrol ni lagi banyak dalam anggur MUSCADINE. Buah anggur sebesar bola golf tu! Nak tambah lagi kehebatan resveratrol tu, dia campurkan dengan lobak ungu, buah berry elder dan pokok knotweed Jepun..Campuran ni membuatkan Vivix ada 10 kali lebih resveratrol, dan juga polifenol yang baik untuk kesihatan badan.

Ehhh tak cukup dengan tu. Demi nak memastikan betul ke Vivix ni berkesan. Betul ke dia boleh baiki sel sampai tahap selular, Shaklee jemput pulak Prof Elizabeth Blackburn, untuk buat kajian kaitan Vivix dengan telomere ( plastik DNA kita )

Yang tu korang baca kat sini lah 👇🏻👇🏻
https://eanaaziz.blogspot.my/2017/01/landmark-study-ll-kajian-tentang-kesan.html?m






Haa gitu sekali la asal usul Vivix yang awesome ni. Sekarang boleh paham dah kan asal usul Vivix?
Dulu Ana rasa Vivix ni mengarut jugak. Mahal tak masuk dek akal. Tapi, sekarang, Vivix tu memang paling berbaloi nak beli. Ada kajian, ada testimoni, semua ada.

Sayangi badan kite oke. Kalo dah sakit, kos dia lagi mahal dari beli supplement tiap-tiap bulan. 😊😊

Nak dapatkan Vivix untuk yang tersayang?
Nak dapatkan Vivix untuk diri sendiri?

Hanya tekan link ini www.wasap.my/60132907540 atau email ke raihanazafril@gmail.com



Raihana Abdul Aziz
ID No: 1220093
Shaklee Independant Distributor Malaysia 
raihanazafril@gmail.com

No comments:

Post a Comment