Testimoni Vivix Untuk Kolesterol

Assalammualaikum wbt.

Baru-baru ni, Ana ade dengar orang cakap, " ala stroke yang mati sebelah badan tu je..orang tua je selalu kena.." 

 
image : google

Jadi Ana rasa nak cerita kisah arwah makcik Ana, yang meninggal akibat strok. Arwah makcik Ana ni belum pencen lagi. Dan satu hari, ketika dalam perjalanan ke tempat kerja waktu pagi, arwah makcik Ana tiba-tiba diserang penyakit strok. Akibatnya, dia tak boleh nak angkat kaki dia yang sedang menekan pedal minyak untuk ke pedal brake. Dan dia kemalangan. Innalillahiwainnalillahirojiun. 

Nauzubillahiminzalik.. 

Mujurlah waktu itu, ada kereta di depan dia untuk blok kereta tu. Kalau tak, hampir jugak kereta arwah makcik Ana tu nak masuk gaung. Tapi arwah makcik Ana tak meninggal waktu tu, hanya selepas beberapa bulan lepas tu, dia meninggal. Salur darah di kepala dia pecah masa dia warded, membuatkan dia koma, dan beberapa hari lepas tu meninggal. Innalillahiwainnalillahirojiun.

Masa tu Ana belum lagi kenal Shaklee. Kalau dah kenal mungkin Ana dah cadangkan pada arwah makcik Ana. Tapi takpelah kan. Takdir masing-masing. Sebenarnya before dia warded tu, dia rasa nak makan kambing sangat. Kari kambing. So ada yang masakkan untuk dia. Orang dah kolesterol tinggi sangat, makan pulak kari kambing, esoknya warded terus. 

Tapi memang tak boleh nak cakap jugak. Kalau kena kat kita pun kita tak tahu mampu ke kita nak berpantang selama-lamanya lepas kena penyakit tu. Sedangkan orang dah tua yang dah tak selera makan tu pun susah nak kawal pemakanan. Ini pula yang masih muda-muda selera tengah tinggi. Itulah sebabnya, kita harus menjaga kesihatan dari sekarang, makan vitamin dari sekarang, bersenam dari sekarang. Apasal nak kena makan vitamin? Haa baca di SINI.

Kalau dah ke paras bahaya sangat, sukar dah nak diubati. Kalau boleh pun, mengambil masa dan keras jugak kerjanya. Kalau ada kenalan kita kolesterol dah tahap bahaya sangat tu, kalau boleh elakkanlah bagi dia memandu. Boleh ikhtiar la dengan Vivix ni. InsyaAllah resveratrol boleh kurangkan paras kolestrol dalam darah. 

Boleh lihat testimoni di bawah:

 


 


Nak baca lagi tentang Vivix boleh klik di SINI.


Nak cuba Vivix?
tekan link ini www.wasap.my/60132907540 atau email ke raihanazafril@gmail.com


Raihana Abdul Aziz
ID 1220093
Shaklee Independant Distributor Malaysia 
raihanazafril@gmail.com


No comments:

Post a Comment