Penawar Kencing Tikus Dengan Meningkatkan Imun

Assalammualaikum wbt.



Dulu, susah nak dengar tentang penyakit kencing tikus ni. Tapi makin lama penyakit kencing tikus dah seperti penyakit denggi. Selalu dengar orang kena. Dan sedihnya sampai boleh membawa maut. Kejadian ini menunjukkan bahawa negara kita sudah semakin kotor. Sampah sarap menjemput tikus dan juga haiwan kotor yang lain untuk datang dan menyebabkan penyebaran virus dan bakteria di kawasan tersebut.

Kencing tikus bukanlah penyakit yang mudah untuk diubati. Sekiranya imun tidak kuat, virus yang masuk ke dalam badan boleh menyerang organ-organ di dalam badan dan menyebabkan kematian.

Baru-baru ini En Mohd Amirul telah menjadi penyakit kencing tikus ini sehingga di tahan di wad ICU. Alhamdulillah, berkat usaha kakaknya memberinya vitamin untuk meningkatkan imun badan ; Vivix dan Nutriferon, En Amirul sembuh sepenuhnya daripada penyakit ini.

Ikuti kisah penuhnya di bawah:

Sumber : Fb Supermom Shaklee Story


Sebelum ni saya hanya pernah dengar tentang kencing tikus di berita dan saya tak sangka saya akan menjadi salah seorang yang mengalaminya. Kisah ni pada tahun lepas sekitar Ogos. 

Pada mulanya saya berak darah lebih kurang dalam seminggu. Saya tak fikir ia sesuatu yang serius. Sebab saya tak ada sakit apa-apa. Kemudian lepas seminggu baru datang gatal-gatal badan, badan rasa lemah dan sakit kuat sangat di bahagian belakang. Rasa bisa-bisa badan.
Saya mula demam kebah, demam kebah dan saya cuba bertahan dua hari. Hari ketiga saya dah tak mampu tahan sakit sangat. Masa tu jam 4 pagi Subuh saya beritahu isteri dan isteri saya bawa saya ke hospital bahagian kecemasan. Saya diletakkan di katil kritikal dan dimasukkan air 8 botol. Masa tu tekanan darah terlalu rendah. Saya diletakkan di bahagian kecemasan lebih kurang 5 jam. Kemudian saya terus dihantar ke wad ICU.
Di sini saya diberitahu saya kena virus KENCING TIKUS. Ahli keluarga semua risau, yela kan KENCING TIKUS ni orang cakap PEMBUNUH SENYAP. Ia boleh menyerang fungsi organ lain macam buah pinggang, jantung, paru-paru dan sebagainya. Juga boleh mengakibatkan kematian mendadak. Mau tak risaunya. Semua risau terutama mak saya.
Di sini ICU saya dipantau rapi. Masa ni saya rasa sakit dada, muka bengkak, nak tidur pun tak selesa dan memang tak berdaya rasanya. Hati terubat bila ramai ahli keluarga, jiran-jiran dan sahabat yang datang melawat.
Saya ditahan di ICU selama dua hari. Masa hari kedua tu kakak saya datang dari Tanjung Malim hantarkan Vivix dan Nutriferon. Kali pertama dia bagi saya minum Vivix di katil ICU, dia bancuhkan ke dalam air botol. Merah. Pekat. Macam air sirap. Kakak saya pesan makan jugak Nutriferon yang diberi dalam bentuk sachet tu. Saya tuangkan je ke dalam mulut.
Selepas keluar dari ICU saya diletakkan di wad biasa selama 6 hari. Isteri saya terus berikan vitamin setiap hari. Alhamdulillah badan pun cepat rasa sihat dan segar. Hari ketujuh tu saya dah boleh teruskan kerja saya macam biasa. Terkejut geleng kepala group famili Tok Noi bila saya hantar gambar dah atas bot pada hari ketujuh tu.
Kakak saya beritahu vitamin yang diberi tu dapat membantu menguatkan imun badan saya melawan jangkitan virus dan bakteria dan memberi tenaga pada sel badan saya. Syukur Alhamdulillah. Terima kasih semua ahli keluarga dan sahabat yang mendoakan. Terima kasih Shaklee.

********************

Bagaimana Vivix dan Nutriferon Meningkatkan Imun Badan?


Vivix diperbuat daripada 4 bahan utama yang kaya dengan resveraterol dan polifenol. Kajian mendapati, gabungan resveraterol dan polifenol ini dapat meningkatkan imun badan secara semulajadi.





Nutriferon pula adalah hasil kajian Dr Yasuhiko Kojima, saintis pertama yang menjumpai interferon dalam badan. Interferon adalah sejenis protein untuk sistem imun badan kita. Dengan mengamalkan nutriferon, paras interferon dapat ditingkatkan.





Adakah anda ingin mendapatkan Vivix dan Nutriferon?

Klik gambar di bawah untuk membuat pembelian sekarang.


Atau, whatapps terus saya untuk menjadi ahli supaya anda dapat kelebihan-kelebihan berikut :

  • pembelian terus dengan harga AHLI (jimat sehingga 20%)
  • certified Shaklee Independant Distributor Malaysia
  • Dapat point dengan setiap pembelian produk Shaklee.
  • Layak menerima cash bonus pada setiap pertengahan bulan.
  • Layak kumpul point untuk pergi melancong secara PERCUMA tau! Baca di SINI
with term and condition.



Hai, saya Raihana. Saya merupakan pengedar Shaklee  bebas yang sah di bawah naungan Shaklee Malaysia. 
No ID saya 1220093. Dan saya menawarkan khidmat penghantaran di sekitar kawasan Kuantan, Pahang. Tidak lupa juga perkhidmatan post di seluruh Malaysia.







No comments:

Post a Comment