Suku suku separuh journey

Dah beberapa hari tinggal. Balik rumah boleh la kita mula kan semula program #SukuSukuSeparuh kita..
.
.
Waktu travel, jalan-jalan memang payah sikit nak jaga makan. Yela, kalau dah pergi tempat baru, tempat tak pernah pergi ke, mestila kita nak rasa signature dish kat tempat tu..
.
.
Kadang-kadang makanan tu memang tak seimbang pun. Takde sayur atau sayur dia sikit je. Tapi sedapp..Rugi kalau tak makan oi..
.
.
Tapi tak yah cakap travel la. Ada orang tak travel pun tak boleh juga nak commit makan makanan seimbang hari-hari kan..Faham sangat..sibuk kerja, sibuk belajar sampai diri sendiri pun tak terjaga..
.
.
Sebab tu la saya akan supplement hidup saya dengan rangkaian vitamin dari Shaklee. Biar topup segala lompong-lompong nutrisi tu. So hari-hari pun insyaAllah sel badan ni dapat nutrien baik secukupnya..
.
.
Jom amalkan supplement berkualiti dalam hidup kita. Pilihlah Shaklee..Pilihlah saya..eh 😁
.

#ShakleeKuantan



No comments:

Post a Comment